با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران

آ

  • آگاهی از توسعه پایدار سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]

  • آگاهی والدین مقایسه‌ میزان آگاهی والدین، دانش‌آموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیط‌زیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]

  • آلودگی محیط‌زیست بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیط‌زیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]

  • آموزش مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]

  • آموزش بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیط‌زیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]

  • آموزش عوامل مؤثر بر رفتار ‌محیط‌زیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]

  • آموزش تعیین‌کننده‌های پایداری کشت گلخانه‌ای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]

  • آموزش مطالعه‌ سطح نگرش زیست‌محور دانش‌آموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]

  • آموزش سیار کاربرد آموزش سیار در یادگیری ترکیبی محیط‌زیست از منظر اعضای هیئت علمی (مطالعه‌ موردی: دانشگاه علوم دریایی چابهار) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 83-96]

  • آموزش عالی اولویت‌بندی گروه‌های تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]

  • آموزش عالی کاربرد آموزش سیار در یادگیری ترکیبی محیط‌زیست از منظر اعضای هیئت علمی (مطالعه‌ موردی: دانشگاه علوم دریایی چابهار) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 83-96]

  • آموزش عالی کشاورزی تعیین مؤلفه‌های تلفیق محتوای برنامه درسی میان‌رشته‌ای محیط‌زیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]

  • آموزش محیط‌زیست بررسی تطبیقی آموزش محیط‌زیست در برنامه‌درسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]

  • آموزش محیط‌زیست تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیط‌زیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]

  • آموزش محیط‌زیست طراحی الگوی برنامه درسی فعالیت‌های فوق‌برنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیط‌زیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]

ا

  • ایران بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیط‌زیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]

  • ایران طراحی الگوی دانشگاه سبز برای دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 45-64]

  • ایران بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیط‌زیست در بین سال‌های 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]

  • ارتباطات محیط زیستی ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کم‌آبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]

  • ارزش‌های محیط‌زیستی مطالعه‌ سطح نگرش زیست‌محور دانش‌آموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]

  • انسان و محیط‌زیست تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیط‌زیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]

ب

  • بحران کم‌آبی ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کم‌آبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]

  • بحران محیط‌زیستی تبیین جایگاه معنویت در چالش‌های محیط‌زیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سه‌گانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • بررسی تطبیقی بررسی تطبیقی آموزش محیط‌زیست در برنامه‌درسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]

  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی فعالیت‌های فوق‌برنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیط‌زیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]

  • برنامه‌درسی بررسی تطبیقی آموزش محیط‌زیست در برنامه‌درسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]

  • برنامه میان‌رشته‌ای تلفیقی تعیین مؤلفه‌های تلفیق محتوای برنامه درسی میان‌رشته‌ای محیط‌زیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]

  • بعد محیط‌زیستی توسعه پایدار مقایسه‌ میزان آگاهی والدین، دانش‌آموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیط‌زیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]

  • بهزیستی تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوری‌های محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]

پ

  • پایداری تعیین‌کننده‌های پایداری کشت گلخانه‌ای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]

  • پایداری محیط‌زیستی تحلیل عوامل محیط‌زیستی مؤثر در اتخاذ سیستم‌های اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]

  • پذیرش اجتماعی نقش مطلوبیت اجتماعی و پذیرش در پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 133-144]

ت

  • تحلیل شبکه‌ای طراحی مدل مدارس پایدار در راستای توسعه شهرهای پایدار مبتنی بر فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP) [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 121-136]

  • تحلیل عاملی تعیین‌کننده‌های پایداری کشت گلخانه‌ای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]

  • تحلیل محتوی تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیط‌زیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]

  • تشکل‌های محیط‌زیستی عوامل تعیین‌کننده رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]

  • تفکر انتقادی تبیین جایگاه معنویت در چالش‌های محیط‌زیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سه‌گانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • تفکر فلسفی تبیین جایگاه معنویت در چالش‌های محیط‌زیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سه‌گانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • تفکر منطقی تبیین جایگاه معنویت در چالش‌های محیط‌زیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سه‌گانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • تکنیک TOPSIS و ANP فازی تعیین مؤلفه‌های تلفیق محتوای برنامه درسی میان‌رشته‌ای محیط‌زیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]

  • توت‌فرنگی واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توت‌فرنگی در بین کشاورزان توت‌فرنگی‌کار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]

  • توسعه پایدار ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]

  • توسعه پایدار ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کم‌آبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]

  • توسعه پایدار اولویت‌بندی گروه‌های تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]

  • توسعه پایدار سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]

  • توسعه پایدار تبیین جایگاه معنویت در چالش‌های محیط‌زیستی: بازخوانی رویکردهای توسعه پایدار با تفکر سه‌گانه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • توسعه پایدار محیط‌زیست تعیین مؤلفه‌های تلفیق محتوای برنامه درسی میان‌رشته‌ای محیط‌زیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]

  • توسعه محیط‌زیستی پایدار عوامل تعیین‌کننده رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]

  • تولیدات علمی بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیط‌زیست در بین سال‌های 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]

ج

  • جامعه مدنی سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]

ح

  • حمایت اجتماعی ارائه مدل علی روابط ادراک از حمایت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 73-86]

خ

  • خاورمیانه بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیط‌زیست در بین سال‌های 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]

  • خبر ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کم‌آبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]

  • خرید سبز بررسی عوامل مؤثر بر خرید سبز (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 37-52]

  • خودکارآمدی تحصیلی نقش مطلوبیت اجتماعی و پذیرش در پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 133-144]

د

  • داده‌های تابلویی مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]

  • دانش ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]

  • دانش‌آموزان و معلمان مقایسه‌ میزان آگاهی والدین، دانش‌آموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیط‌زیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]

  • دانشگاه پیام نور بررسی عوامل مؤثر بر خرید سبز (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 37-52]

  • دانشگاه سبز طراحی الگوی دانشگاه سبز برای دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 45-64]

  • دانشگاه فرهنگیان طراحی الگوی دانشگاه سبز برای دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 45-64]

  • دانش محیط‌زیستی مطالعه‌ سطح نگرش زیست‌محور دانش‌آموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]

  • دوره ابتدایی بررسی تطبیقی آموزش محیط‌زیست در برنامه‌درسی دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 9-24]

  • دوره دوم ابتدایی مقایسه‌ میزان آگاهی والدین، دانش‌آموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیط‌زیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]

ر

  • رتوریک ارزیابی عملکرد رسانه های خبری ایران با استفاده از نقد رتوریک، مطالعه موردی: بحران کم‌آبی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 37-48]

  • رشد اقتصادی بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیط‌زیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]

  • رفاه مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]

  • رفتار روستاییان عوامل تعیین‌کننده رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]

  • رفتارشناسی نوع‌شناسی رفتارهای ناپایدار بهره‌برداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]

  • رفتار کشاورزان نوع‌شناسی رفتارهای ناپایدار بهره‌برداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]

  • رفتار محیط‌زیستی عوامل مؤثر بر رفتار ‌محیط‌زیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]

  • رفتار محیط‌زیستی عوامل تبیین‌‌کننده نگرش و رفتار محیط‌زیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]

  • رفتار محیط‌زیستی بررسی عوامل مؤثر بر رفتار محیط‌زیستی: مطالعه‌ای کیفی در مناطق شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 153-164]

  • رفتار محیط‌زیستی کشاورزان تحلیل رفتار محیط‌زیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • رقیب‌گرایی تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوری‌های محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]

س

  • سرمایه اجتماعی سرمایه اجتماعی و آگاهی از توسعه پایدار(مطالعه موردی شهروندان مشگین شهری) [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 123-137]

  • سرمایه‌های روان‌شناختی ارائه مدل علی روابط ادراک از حمایت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 73-86]

  • سیستان و بلوچستان اولویت‌بندی گروه‌های تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]

  • سیستم اطلاعاتی تحلیل عوامل محیط‌زیستی مؤثر در اتخاذ سیستم‌های اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]

  • سلامت مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]

  • سنندج واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توت‌فرنگی در بین کشاورزان توت‌فرنگی‌کار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]

  • سواد اطلاعاتی ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]

ش

  • شالیکاران عوامل مؤثر بر رفتار ‌محیط‌زیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]

  • شهر پایدار طراحی مدل مدارس پایدار در راستای توسعه شهرهای پایدار مبتنی بر فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP) [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 121-136]

ع

  • علم سنجی بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیط‌زیست در بین سال‌های 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]

  • عملکرد محیط-زیستی مطالعه‌ سطح نگرش زیست‌محور دانش‌آموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]

  • عملکرد محیط‌زیستی مطالعه تأثیر ابعاد توسعه انسانی (آموزش، سلامت و رفاه) بر شاخص عملکرد محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 9-22]

  • عناصر برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی فعالیت‌های فوق‌برنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیط‌زیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]

ف

  • فعالیت فوق‌برنامه طراحی الگوی برنامه درسی فعالیت‌های فوق‌برنامه برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با تأکید بر آموزش محیط‌زیست [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 9-20]

ک

  • کتاب درسی تحلیل توصیفی - استنباطی محتوای کتاب درسی «انسان و محیط‌زیست» از جنبه درونی [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 25-44]

  • کرمانشاه نوع‌شناسی رفتارهای ناپایدار بهره‌برداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]

  • کشاورزان ارزیابی سواد اطلاعاتی کشاورزان و عوامل مرتبط با آن: مطالعه موردی منطقه طُرق مشهد [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 23-36]

  • کشاورزان واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توت‌فرنگی در بین کشاورزان توت‌فرنگی‌کار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]

  • کشاورزی پایدار واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توت‌فرنگی در بین کشاورزان توت‌فرنگی‌کار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]

  • کشاورزی پایدار عوامل مؤثر بر رفتار ‌محیط‌زیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]

  • کشاورزی پایدار تعیین‌کننده‌های پایداری کشت گلخانه‌ای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]

  • کوزنتس بررسی تحلیلی ارتباط آلودگی محیط‌زیست و رشد اقتصادی (فرضیه کوزنتس) با تأکید بر نقش آموزش [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 105-116]

گ

  • گروه‌های تحصیلی اولویت‌بندی گروه‌های تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 49-72]

  • گلخانه تعیین‌کننده‌های پایداری کشت گلخانه‌ای با تأکید بر عوامل آموزشی در جنوب استان کرمان [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 153-174]

م

  • محتوای برنامه درسی تعیین مؤلفه‌های تلفیق محتوای برنامه درسی میان‌رشته‌ای محیط‌زیست پایدار برای آموزش عالی کشاورزی با استفاده از TOPSIS و ANP فازی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 21-36]

  • محیط‌زیست بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه محیط‌زیست در بین سال‌های 2008-2017 و مقایسه آن با کشورهای خاورمیانه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 79-98]

  • محیط‌زیست بررسی عوامل مؤثر بر رفتار محیط‌زیستی: مطالعه‌ای کیفی در مناطق شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 153-164]

  • مدارس پایدار طراحی مدل مدارس پایدار در راستای توسعه شهرهای پایدار مبتنی بر فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP) [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 121-136]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری تحلیل عوامل محیط‌زیستی مؤثر در اتخاذ سیستم‌های اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]

  • مراکز خدمات درمانی تحلیل عوامل محیط‌زیستی مؤثر در اتخاذ سیستم‌های اطلاعاتی پایدار در مراکز خدمات درمانی با استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 117-132]

  • مسکن بررسی عوامل مؤثر بر رفتار محیط‌زیستی: مطالعه‌ای کیفی در مناطق شهری ایران [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 153-164]

  • مسئولیت‌پذیری محیط زیستی ارائه مدل علی روابط ادراک از حمایت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 73-86]

  • مشتری‌گرایی تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوری‌های محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]

  • مطلوبیت اجتماعی نقش مطلوبیت اجتماعی و پذیرش در پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 133-144]

  • منابع اطلاعاتی عوامل مؤثر بر رفتار ‌محیط‌زیستی شالیکاران شهرستان ساری به منظور پایداری شالیکاری [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 65-78]

  • منابع اطلاعاتی و ارتباطی عوامل تعیین‌کننده رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]

ن

  • ناپایداری نوع‌شناسی رفتارهای ناپایدار بهره‌برداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]

  • نیت کشاورزان تحلیل رفتار محیط‌زیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • نرم‌افزار Cmap نوع‌شناسی رفتارهای ناپایدار بهره‌برداران زراعی شهرستان کرمانشاه [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 117-136]

  • نگرانی محیط‌زیستی تحلیل رفتار محیط‌زیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • نگرش واکاوی نگرش نسبت به کشت پایدار توت‌فرنگی در بین کشاورزان توت‌فرنگی‌کار شهرستان سنندج [دوره 8، شماره 1، 1398-1399، صفحه 87-104]

  • نگرش تحلیل رفتار محیط‌زیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • نگرش بازاری بررسی عوامل مؤثر بر خرید سبز (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 37-52]

  • نگرش زیست‌محور مطالعه‌ سطح نگرش زیست‌محور دانش‌آموزان دبیرستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 175-186]

  • نگرش محیط‌زیستی عوامل تبیین‌‌کننده نگرش و رفتار محیط‌زیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]

  • نگرش و آگاهی محیط‌زیستی عوامل تعیین‌کننده رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست در مناطق روستایی شهرستان تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 97-116]

  • نهاوند مقایسه‌ میزان آگاهی والدین، دانش‌آموزان و معلمان ابتدایی درباره بعد محیط‌زیستی توسعه پایدار [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 99-120]

ه

  • هماهنگی بین وظیفه‌ای تأثیر بازار گرایی بر بهزیستی: بررسی نقش نوآوری‌های محیط‌زیستی [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 69-82]

  • هنجار ذهنی تحلیل رفتار محیط‌زیستی کشاورزان و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان قروه [دوره 8، شماره 2، 1398-1399، صفحه 137-152]

  • هنرجویان کشاورزی عوامل تبیین‌‌کننده نگرش و رفتار محیط‌زیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]

  • هنرستان کشاورزی عوامل تبیین‌‌کننده نگرش و رفتار محیط‌زیستی هنرجویان هنرستان کشاورزی شهید مطهری شیراز [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 53-68]

ی

  • یادگیری ترکیبی کاربرد آموزش سیار در یادگیری ترکیبی محیط‌زیست از منظر اعضای هیئت علمی (مطالعه‌ موردی: دانشگاه علوم دریایی چابهار) [دوره 8، شماره 3، 1398-1399، صفحه 83-96]